Aleksandra Furmanek

Aleksandra Furmanek  jest specjalistą ds. badań społecznych i politycznych związaną z  Polską Akademia Nauk (ISP PAN). Entuzjastka wykorzystania grywalizacji w projektach społecznych. Współpracowała z funduszem MCI Group managment Fasttony (związanym z obszarem social media) oraz grupą wydawniczą Helion i GBC - Rzeczpospolita, Parkiet, Bloomberg. Partycypowała w innowacyjnych internetowych polskich projektach takich jak  E-kiosk, Złote Myśli. Była również organizatorką workshopów i konferencji z takimi międzynarodowymi specjalistami jak FIlip Cotler, Kevin Hogan czy Brian Singer. Zajmowała się również marketingiem politycznym w social media, prowadząc fanpage o największych wzrostach zaangażowania w okresie wyborów.
"Komunikacja w social mediach to komunikacja oparta szczególnie o zarządzanie zdarzeniami i kryzysami. Jest szybka, a reagowanie musi być jeszcze szybsze by stać się skutecznym" - Aleksandra Furmanek.
Wiceprezes stowarzyszenia Instytut Wolności Gospodarczej i Obywatelskiej oraz partner Instytutu Zarządzania Ryzykiem.
Zdjęcie: